sunnuntai 15. joulukuuta 2013

CHALLENGE DAYS 13-15


Day13-Christmas tree&decorations

Day14-Close friends

Finland-Freja//Frani//Sarah//Ella//Anna//Soffi//Panda//Ellen//Nicole//Danne//Hanna
Skulle säga att de här flickorna är de bästa jag vet. Oioi, finare vänner kan man inte ha. Jag kan ringa vem som helst av dom när som helst om jag vill tala med dem. De betyder massor för mej och saknar dem något så otroligt. Har nog andra nära vänner men de här är den jag spenderas mest tid med. Puss på er finisar!

USA-Morgan//Kait//Chelsea//Kaitlin//Enerjai//Nick//Brandon
Har tyvärr inga bilder med Enerjai&Nick. Är otroligt lyckligt lottad att fått lära känna de här människorna och att jag verkligen kan tala med dem alla om allt&ingenting. Har massor andra vänner jag lärt känna som jag kan tala med men med de här är jag närmast.

Day15-Selfie sunday

1 kommentti:

  1. Hei kulta.kiitos kortistasi.olet ajatuksissamme.hyvää joulua .meillä nyt Lilun koira Reetu.Se on Tiibetin spanieli. Lilulla pitovaikeuksia. Se on ihana karvainen pötkö. Isot halit.mummi ja ukki 😊😊

    VastaaPoista