perjantai 10. tammikuuta 2014

CUZ IMMA CHAMPION




Nåja tänkte lite uppdatera så här normalt mellan alla mina my years inlägg etc. Allt har gått mega bra och kan inte förstå att nu har halva mitt år gått. Shit. Lite panik börjar man få över att man inte kommer hinna göra allt och spendera tillräckligt tid med alla.
Julen då. Hade inte egentligen någon hemlängtan. Ända kanske som kändes tungt var att veta att min familj firade jul för sej själva. Fyfan så starka dom är! Inte lätt kan jag säga. Skypeade med dem så det kändes lite bättre. Den 25 öppnade jag mina julklappar och fick massor med fina saker. Tacktacktack så mycket till alla! För julen var vi snabbt till Alabama för att kolla på college football. Får bara säga att sån fiilis det är!!! Wow. Anyways efter julen stack vi sedan till Disney, som jag berättar mera om i ett skilt inlägg när jag får mina bilder uppladdade. Kom hem förra söndagen och som tur var det "för kallt" och "snö" så vi hade inte skola på måndag eller tisdag. Hahah. Skönt, passade på att sova och skypea hemåt.
Nu så har fudi conditioning börjat ordentligt. Har träningar varje dag, och mitt lår verkar vara helt okay så hurra för det. Annars då är veckuslutets planer att imorgon träffa Sam (en flicka från min us history) och kanske fara övernatten till henne. Vi har försökt hela hösten hitta tid att ses och nu först fick vi det fixat hahaha.
Är jätte excited för second semester och har massor med roliga planer. Har kommit till det skede att man börjar ha mera i bagage än fram för sig. Så tänker faktiskt nu leva livet och ta varje ögonblick och möjlighet i tag. Skall verkligen se till att när jag kommer hem så har jag upplevt det bästa året i mitt liv och att jag har massor med härliga minnen att se tillbaka till.
Btw om ni vill kolla på någon bra serie så börja kolla Chicago F.D. SÅSÅSÅÅSÅ BRA! Och skulle ni vara intresserade av en frågestund?? Och vill ni ha en video var jag talar?? Tänkte att det skulle kanske vara lämpligt här snart när halva året har ungefär gått. Tänker försöka ta mera bilder så jag kan blogga lite bättre. Min iffe har också nu totalt spasm så den fungerar lite när den vill. Men skall skaffa en ny bara jag har tid..... PUSS&KRAM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti