lauantai 1. maaliskuuta 2014

FEBRUARY





Oissan, det har visst varit en tid sedan jag bloggade sist.. Massor har hänt under februari hahah. För det första så började skol futis säsongen. Har haft 3 spel redan, var av vi har vunnit 2 och förlorat 1. Det var lite säätöö med min papper etc men allt fixade sig så jag har kunna spela alla spel etc. Vi hade snow pacolypse pt 2. Så hade en vecka lov från skolan pga det. Sedan hade jag february break. Träffade Sam och hennes poijkvän. Alla flickors namn hit e Sam.. Har tre vänner med det namnet haha. Fyllde väll 18 också här. Det var en lugn födis för min del. Vaknade till ballonger, donut cake och presenter nere i nedre våningen. Sedan blev det fin vs usa hockey. Pedikyr till näst och sedan pizza med Suz. Sedan fixade vi oss färdiga och for och äta middag till cheesecake facotry. Gottgott. Bilderna är därifrån då. Skall väll sticka här snart och träffa lite kompisar och imorgon skall jag till Gianna med Chelsea och fixa ett spanska projekt.
Annars då är livet bra hit. Har futis varje dag efter skolan, sedan gör man läxor och chillar. På veckusluten träffar jag kompisar och umgås med hostfamiljen. Allt är bra och med en liten panik att jag bara har 4 månader kvar så försöker man väll göra allt man kan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti