lauantai 5. huhtikuuta 2014

SPRING BREAK
















Har nu varit en vecka på spring break, så skönt!! Förra söndag morgon hoppade vi i bilen med Suz, Care(hennes syster, James och Addison (lilla söta babyn) och körde mot Savannah. Savannah är en stad som ligger på kusten, cirka gurka 5 timmer från oss. Där gick vi omkring i lilla söta staden och åt buffe lunch som erbjöd det bästa av Southern food. Sedan började vi köra till St. Simons var vi skulle spendera resten av tiden. Nana&Papa hade redan på lördagen kört ner med Luke&Bailey (Cares barn). De campade i en mega fin camp ground. Så där spenderade vi kvällen.

























Måndag morgon så steg vi uppåt morgonmål och gick sedan om kring St. Simons lilla by. St. Simons är då en ö! Sedan mötte vi upp med Nana&Papa och barnen på ön Jekyll. Där så cyklade vi runt hela ön. Såsåsåsåså otroligt vackert. Man kan inte beskriva hur vackert det var. Bilderna gör igen rätvisa heller. Mitt i allt så fick jag såklart punktering hahah.. Men allt sluta bra och vi tillbringa några timmar på stranden också.
På tisdagen for vi tillbaka till Jekyll för att leka på stranden och ha picnic. Före det så for vi snabbt till en fin liten trädgård!! Efter lite sol badande så stack vi tillbaka till St. Simons by och gick runt i alla små härliga butiker. Onsdag morgon packade vi oss i bilen och körde tillbaka hem.
Igår&idag har vi bara chillat och jag har packat inför min resa till Hawaii. Imorgon sticker jag för 8 dagar till paradis ön Hawaii. Alltså vilken lycka!! Åker dit med organisationen och andra utbytes elever så det skall bli super kul. Skall ta och blogga om resan när jag kommit hem. Men nu skall jag fortsätta packa så jag säkert har allt viktigt med mej. Puss&kram

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti