lauantai 17. toukokuuta 2014

SENIOR NIGHT


















Pitkästä aikaa olen täällä taas. Kaikkea on ehtinyt tapahtumaan, ja ny ajattelin kertoa soccer Senior Nightista. Eli joku 4 viikkoa sitten meillä oli vika fudis peli, mikä tarkotti että Senioreita juhlittiin (koska vika peli koulun paidassa). Meidän kaikkien senioreiden numerot oli maalattu kentälle ja niiden kanssa sitten otettiin kuvia. Jätkien ja meidän pelin välillä kaikki seniorit kootiin riviin perhejäseneineen. Sitten kuuluttaja sano meidän nimen ja kaiken maailman juttuja ja yksitellen sitten me kaikki käveltiin kentän poikki. Me tytöt saatiin kruunut ja kukat. Sitten oli pelin aika ja kaikki seniorit olivat alku kokoonpanossa ja senior voimien pelattiin koko peli. Meillä oli myös soccer banquet viikko sen jälkeen missä palkittiin pelaajia ja mietittiin mitä kaikkea kauden aikana oli tapahtunut. Me seniorit saatin tuolit (meidän nimillää) ja kaikkee muuta kivaa.

Tänään on prom, ja kohta meen suihkuun ennen kun Chelsea tulee mun luokse tekemään mun hiukset ja meikit. Sitten meen mun kaverille minne koko porukka tulee jo otetaan kuvia. Party bus ja dinner seuraavaks ja sitten mennään promin joka on Turner Fieldsin 755 clubilla (baseball stadionilla). Sieltä sitten ap ja yökylä.

MUISTAKAA LAITTA NYT NIITÄ KYSYMYKSIÄ MUN KYSYMYSPOSTAUKSEEN KIITOS!!!! hehehhe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti