lauantai 28. joulukuuta 2013

MY YEAR 2013 PART 1


2013 on loppumaisillaan ja ajattelin tehdä tämmöisen postauksen missä vähän kertaan mitä mun vuoden aikana on tapahtunut. Minulla on ollu ikimuistoinen vuosi, ja ainakin tähän mennesää paras. Teen tämän kahdessa osassa että ei tulisi niin paljon samalla ajalla.  Enpäs teekkään koska koneeni ei halua ladata mun kuvia huhtikuusta eteenpäin.. Eli teen tämän eri erissä!

TAMMIKUU

-Uusi vuos lähti käyntiin Nicolen luonna parhaiden tytsyjen kanssa
-Yritin panostaa pukeutumiseen
-Hengailin kavereiden kanssa
-Tehtiin churroksia Annan kanssa
-Ihana Veronica tuli kotiin New Zealandista

FEBRUARI

-Festade en del
-Var i Österrike
-Fyllde 17år
-Hade brandalarm i skolan och tog bilder med brandmännen
-Brossan var ABI
-Min två tjejer dansade gammeldans

MAALISKUU
-1.3 sain tietää mun hostperheen (!!)
-melkeen kaikki aika meni tanssiin
-minulla oli synttäribileet
-olin kipeä 3viikkoa
-pari päivää oli lämmin ilma
-kävin hawaii bileissä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti