lauantai 28. joulukuuta 2013

PIKKURUINEN UPDATE

Imorgon bär det av till FLORIDA!!!!!!! Rättare sakt då Disney World. Oioioioioioioioi så jag är på bra humör nu då. Skall vara dit i typ 8 dagar(?) tror jag. Vi har ett eget hus med pool! Vädret borde vara bra så kanske man får en liten bruna heheh.
Har tyvärr inte hunnit blogga nu på en tid så där ordentligt, men genast när jag kommer tillbaka från Florida så skall jag berätta hur jag haft det och vad jag gjort. Plus hur julen for etc! Skall göra tidinställda inlägg med min december challange eftersom jag inte vet om jag kommer att ha näte i Florida. Oops nu ljuger jag, kan inte tidinställa på telefonen och ville inte göra mera inlägg utan bilder. Så december challangen får vänta tills jag kommer hem. Men GPTT NYTT ÅR PEEPS!

PS: Blogger vill inte låta mej uploada bilder så sorry för det!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti