perjantai 3. tammikuuta 2014

2013 KYSELY

Pölläsin tämän kyselyn Ellalta! Mutta ajattelin postailla jotai että teillä olisi vähän lukemista ennen kun pääsen kotiin tekemään teille loput december challengeista ja "my year". Anyways tässä on kysely vuodesta 2013.

IHMISSUHTEET
01. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? Olen Suomesta ja USA:sta. Ja olen oppinut tuntemaan vanhoja kavereita paremmin!

02. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? Pitänyt kunnon juhlat, ollut tanssi kilpailussa, asunut yksin kotona, ajannut autoa ihan itse, lähtenyt vaihtoon, puhunnut englantia 24/7, mennyt jenkki fudis peleihin, käynnyt katsomassa baseball peliä, homecoming, thanksgiving... Ja varmaan paljon muuta!

03. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? Well ihmiset näyttää tietävän kaiken mun elämästä eli suurin osa teistä tietääpi jo että kyllä!

04. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? Hous3 of Qu33nz, Nicon yo juhlat, viikko yksin kotona, isosena riparilla, vikat juhlat ennen vaihtoa, lähtö vaihtoon, homecoming!

MINÄ
01. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? Kyllä olen! Kasvanut henkisesti, paljon sosiaalisempi, pystyn vähän paremmin kertoa miten asiat oikeasti on... Mitäköhän muuta, mutta kyllä mä olen muuttunut.

02. Oletko sairastunut viime vuoden aikana? Jebouu talvella olin 3 viikkoa kipeä putkeen, ja pienii flunssoi aina välillä.

03. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? Hahahah en ole

04. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? Nope

05. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? En ole, mutta tälle vuodelle on tarkoitus ottaa! Sori mamma, pusspuss på dej<3

RANDOM
01. Kuka oli paras uusi tuttavuus? Emppu&Morgan

02. Piditkö uudenvuodenlupauksesi? Tein monta, ja saavutin monia

03. Synnyttikö kukaan läheisesi? Öhm voipi olla, liika pikkuserkkuja... Mutta muistaakseni sain ainakin yhden uuden pikkuserkun<3 harmi vaan että en ole päässyt näkemään häntä!

04. Kuoliko kukaan läheisesi? Valitettavasti:(

05. Missä maissa kävit? Itävalta, USA

06. Mitä haluaisit vuodelta 2014 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2013? Lopettaa stressailu asioista mihin minulla ei ole vaikutus valtaa, olla onnellinen&kiitollinen joka päivä

07. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2013? 19.7, 25.7, 31.7, 29.9

08. Mikä oli vuoden 2013 suurin onnistuminen? Kesä ja vaihtoon lähteminen

09. …ja suurin epäonnistuminen? Pelko ottaa yhteyttä uusin ihmisiin täällä ekoina viikkoina

10. Kärsitkö vammoista? Ei nyt varsinaisesti, reisi repes ei muuta

11. Mikä oli paras asia, jonka ostit? En tiedä, ehkäpä kaikki mun yli 200kuvaa mitkä tulostin ifolorilta

12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? Vanhempien!

13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? Joidenkin "kavereiden"

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? Ruokaaaaaaaaan ja vaatteisiin tietty hhaha

15. Mistä innostuit eniten? Vaihtoon lähdöstä!

16. Vuoden 2013 ihmiset: Freja&Emppu&Morgan&Vanhemmat

17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? Sanoisin että onnellisempi!

18. Kiireisempi vai rauhallisempi? Rauhallisempi

19. Rikkaampi vai köyhempi? Varmaan samaa luokkaa joskus riikkaampi joskus paljon köyhempi hahha

20. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? Ollut enemmän kavereiden kanssa ja tanssinut enemmän

21. …entä vähemmän? Koulu työtä ja miettiny liika mitä sweet mamma tykkäisi jos tekisin jotai (<3älskardej)

22. Miten vietit joulun? Hostperheen, nana&papa ja hostäidin siskon perheen kanssa!

23. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? Vaihdon aikana olevani jossain tilanteissa rohkeampi, Suomessa ehkä että omat goodbye juhlat ei olisi mennyt niin lapasesta omalta osalta

24. Ihastuitko vuonna 2013? Kyllä

25. Kuinka monta suudelmaa sait? En tarpeeksi

26. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? Revenge ja Nikita

27. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? En kyllä vihaa ketään, on ihmisiä kenestä en pidä, mutta en vihaa ketään

28. Mikä oli paras lukemasi kirja? Enhän mä muista mitä kaikkea olen lukenut vuoden aikana hahah..

29. …entä musiikillinen löytö? Adore you & watch out for this

30. Mitä halusit ja sait? Kavereita jenkeistä!

31. Mitä halusit, muttet saanut? Hmm.. Viettää kaikkien kavereiden syndet heidän kanssa.

32. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? We are the Millers

33. Mitä teit syntymäpäivänäsi? Olin Itävallassa, lasketeltiin ja sitten mentiin syömään italiaiseen ravintolaan

34. Ketä kaipasit? Aina välillä kavereita&perhettä&poikaystävää

35. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? Se että minä haluan olla täällä ja että tämä on mun vuosi täällä!


1 kommentti:

  1. Love you älskade Jennica.....tattoos el percing....naaa.....nope....tro mig! Puss o kraaaam!

    VastaaPoista